tatlı takipçilerim

8 Kasım 2012 Perşembe

Urban Decay Primer Potion


Urban decay pp. Ye yeni sahip olanlardanım ancak artık makyaj ürünleri rutinim arasında kendisi ben istanbulda yaşamadığım için maalesef udpp' a gitti gidiyor üzerinden sahip oldum makyaj sepeti isimli satıcıdan aldım ve çok memnunum kendisinden yine benefit highbeam aldım o kadarözenli gönderilmiş ve çok güzel bir jest yapmış hediyeler yollamış sizde udpp'a ulaşamayanlardansanız yardımcı olabilirim bağlantı konusunda

Tekrar udpp'a dönecek olursak harika bür far bazı resimdede görüldüğü üzere ve yıkadığınız taktirden bile hiç bişey olmuyor;)) Bu demek oluyor ki yağmur vız gele ;))







Fazla söze gerek yok ne kadar ünlü olduğunu duymayan kalmamıştı. Ama öle demeyelim dün Tekin acar kozmetiğe gittim sırf karşılaştırmalarını yapmak için başka bır markadan far bazı alacaktım satıcıya sorduğumda ikea bir cevapla yüz bazı sanırım ben gülümseyerek hayır far bazı diye yineledim satıcıı tekrar bilmiş edayla hımmm tamam conceler dedi zaten başkada böle bi ürün yok dedi yok far bazı var ama neysee dedim ;)) anlıcanız bi haber onalarda var iyiki primer potion demedim ;))

Sonuç olarak bi haber olanlara ;) ve almak isteyip düşünenlere duyurulur koşun alın acele edin ;))
Not:fotolar iPad ile çekildiğinden çok net değil kusura bakmayın

Sevgilerle ;)

iPad’imden gönderildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınız için teşekkürler:)