tatlı takipçilerim

4 Eylül 2011 Pazar

BC REPAİR RESCUE



Schwarzkopf Bonacure
Repair Rescue Smooth Ekspress
Acil Kurtarma Express Bakım  10*15ml

Saçının beslenmeye, güçlendirilmeye ve kontrol altına alınmaya ihtiyacı olan, zamanı kısıtlı kişiler için,
 
Hızlı ve yüksek bakım performansı.
Kremsi yapısıyla saç yüzeyini mükemmel düzenler.
Kısa işlem süresi.

İşte bu mucizevi ürün bc repair rescue benim gibi röfleli ve çok işlem görmüş saçların ilacı desem yanlış olmaz sanırım ...
baglantı için buraya tık tıkuaförümün öneri üzerine aldım bir çok ürün denedim buda fayda etmez diye düşündüm en başta
her biri 15 ml tüp içinde kullanımıda çok kolay boyutundan dolayı istediğiniz her an yanınızda taşıyabileceğiniz bir ürün..
Gelelim bu ürünün mucizevi yanına !!!
ilk kullanımdan sonra farkı gerçekten hem siz hemde sevdikleriniz :) hissediyor ..
yanmış bir saça sahip olanlar bilirler saçların uçları kuru ve çok serttir işte tüm bu şikayetleriniz ortadan kalkıyor ve saçınınz ilk günkü nemine sahip oluyor
kutuda 10 tüp mevcut benim saçlarım biraz kısa ama yoğun buna rağmen 3\1 ni kullandım gayet de yetti sonuç mükemmel
fiyatı :144tl
ürüne ulaşabileceğiniz salonlar:bağlantı için buraya tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

güzel yorumlarınız için teşekkürler:)